albulenas

Direktlänk till inlägg 15 april 2012

- B-slutspel

Av albulena - 15 april 2012 20:35

Hello! Just nu så sitter jag i mina sköna och mjuka pjamas. Och så bloggar jag och så tittar jag på Chelse-Tottemham. 


Men det var inte detta jag skulle berätta om. Jag skulle berätta om att vi van B-slutspelet. Ni kanske inte vet vad det är, fast jag säger det nu. Det är som final fast att vi spelar final till ett B-slutspel. Så man kan säga att vi kom i 1:a plats. 


Kan berätta lite om hur jag hade det där. Jag vaknade klockan halv 7. Fixade maten tog på min borstade håret/tänderna, klockan 07.50 kom Marigona(min kuisn) och sin pappa, för vi skulle åka med som till Hörby. Påvägen hade vi det skit kul! Vid kl.09.40 så hade vi match mot Näsby den matchen förlorade vi. Med 9-1, efter den matchen så åt jag min pastasalad. Sen så var jag och Marigona ute och lekte. Efter det så va det match igen. Kommer inte ihåg mot villka det var men, det jag kommer ihåg är att vi vann:D Efter det så var det paus i 20 minuter så vi tog och käkade lite. Jag åt min risifruti. Efter det så kollade jag på match. För det var knappt 10 min kvar.Den matchen vann vi med. Efter den matchen så åt vi hamburgare och det var gott! Efter det så hade vi 2 timmar kvar så vi lekte mitten. Det är ett namn som vi har hittat på till en lek. Det är när två är på sidorna och en i mitten. Sen så ska den i mitten försöka ta bollen. Det var varmt ute så att man svetades. Efter 1 h och 30 minuter så gick vi in igen. Då så tittade vi på matcher. Efter det så var det dags för match igen. Den förlorade vi. Nästa match igen var semifinal. och den vann vi. Och efter det så kom vi vidare till final mott Lågan. Och där vann vi. Är ganska nöjd<3    


P.S.Sluatde skriva om vad vi gjorde imellan dom 3 sista matcherna. 


När vi kom hem så duschade jag. När jag var klar så hade pappa köpt pizza. Jag åt. Och nu så årkar jag inte skriva mer... HÖRS!


albulena

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av albulena - 30 april 2012 09:25

Heej!    Idag är det Valborg, det ska bli kul. Vi ska till Parken i Valborg. Klockan halv 3 så ska jag gå och sälja jordgubbar med min syrra, ska bara vara där så länge som hon säljer.    Ska gå och alänga lite soppor nu.   P.s. Jag komme...

Av albulena - 27 april 2012 17:02

Heej!   Jag är fortfarande sjuk:/ Hoppas ni såg Bayern mott Real Madrid. Bayern vann, villken drama. Jag hejade på dom för jag gillar absolut(stav.) inte Real Madrid.    Har skit ont i HALSEN!!! J*vla skittttt!   Min syrra ska snart åka t...

Av albulena - 26 april 2012 10:50


 

Av albulena - 26 april 2012 09:52

Heej!   Är sjuk, sitter och har ont i halsen. Snart så ska jag lägga upp lite bilder. Många bilder!   Ska ladda upp bilderna nu.   Vi hörs snart, <3 albulenaselaci, § ...

Av albulena - 25 april 2012 20:45

Heej!   Just nu så har jag skit ont i halsen, men men sitter och äter vet inte vad det heter. Medans jag äter så kollar jag på tv, real mott bayern. Hejar på Bayern för att real vinner pågrund av fusk fast bayern får hjälp av gud.   När jag k...

Presentation


Heej! Jag är en tjej på 11 års åldern och heter Albulena. Mina intressen är att blogga fota och shoppa. Fast jag har en extra speciell och det är att spela handboll. Är väldigt sportligg av mig själv. Så kommer skriva mycket om handboll. Hejdå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Ovido - Quiz & Flashcards